Auta do 20 tys zł. Najlepsze propozycje aut miejskich w klasie B

Za nami cała seria artykułów o autach do 10 tys. Przyszedł czas podnieść nieco poprzeczkę. W tym zestawieniu skupię się na najlepszych propozycjach samochodów do 20 tys zł. Mimo że rynek oszalał to w klasie B wybór jest całkiem spory.

Kryterium na jakim chciałbym oprzeć powyższe zestawienie jest wybranie takich samochodów, które dadzą kierowcy chociaż trochę frajdy z jazdy, a wyposażenie będzie lepsze niż ABC (czyli absolutny brak czegokolwiek), dodatkowo silniki muszą mieć minimum 80 – 100 km

Ostatnim wyznacznikiem będzie wiek. Nie chciałbym, aby były to 20 letnie samochody, które z racji wieku będą miały ogromne przebiegi (mimo zapewnienia sprzedawców, że tak nie jest). Dlatego wiek pojazdu określiłem na minimum 2008 r.

Zanim przejdziemy do propozycji warto zaznaczyć iż większość zaproponowanych aut do 10 tys zł mieści się również w tym zestawieniu. Zwiększając kwotę możemy znaleźć samochody nowsze lub lepiej wyposażone. Skupię się więc na modelach, które znajdziemy jedynie w przedziale 10 – 20 tys zł. Jesteście gotowi? To zaczynamy!

Seat Ibiza IV (2008 – 2014)

Seata Ibiza to jeden z najbardziej znanych samochodów osobowych produkowanych przez hiszpańskiego producenta. Ibiza czwartej generacji została wprowadzona na rynek w 2008 roku i była dostępna w sprzedaży do 2014 roku. W tym artykule przyjrzymy się bliżej tej popularnej serii samochodów, omawiając jej historię, funkcjonalność, stylistykę, silniki, prowadzenie oraz awaryjność.

Historia

Ibizka to samochód, który został zaprojektowany z myślą o młodych kierowcach szukających lekkiego, zwrotnego i niedrogiego samochodu miejskiego. Pierwsza generacja została wprowadzona na rynek w 1984 roku i od tego czasu model przeszedł szereg modernizacji, i jest produkowany po dziś dzień. Model 6J został wprowadzony na rynek w 2008 roku i był dostępny w sprzedaży do 2014 roku. W tym okresie auto przeszło kilka zmian stylistycznych i technicznych z czego największy był face-lifting w 2011r, aby lepiej odpowiadać potrzebom i oczekiwaniom klientów.

Funkcjonalność

Seata jest samochodem o niewielkich gabarytach, co sprawia, że doskonale sprawdza się w mieście. Auto ma długość nieco ponad 4 metry, szerokość około 1,7 metra i wysokość około 1,4 metra, co sprawia, że jest zwrotne i łatwe do zaparkowania w ciasnych miejskich przestrzeniach. Bagażnik ma pojemność od 280 do 1270 litrów, w zależności od tego, czy siedzenia tylne są składane, czy nie. To dość przeciętna pojemność w porównaniu z innymi samochodami tej samej klasy, ale nadal powinna wystarczyć do przewiezienia podstawowych bagaży i zakupów. Warto również wspomnieć o kilku przemyślanych schowkach, haczykach i udogodnieniach, dzięki którym mimo niewielkich rozmiarów możemy zapakować się w każdej sytuacji.

Wnętrze

Wnętrze jest dość przestronne i komfortowe, szczególnie dla dwóch dorosłych osób siedzących z przodu. Siedzenia są wygodne i mają regulowaną wysokość, co umożliwia dopasowanie ich do wzrostu kierowcy i pasażera. Materiały użyte do wykończenia wnętrza są dobrej jakości i sprawiają, że auto wygląda nowocześnie i elegancko. Deska rozdzielcza Seata Ibiza 6J jest dość prosta i czytelna, a wszystkie przełączniki i kontrolki są łatwo dostępne dla kierowcy. Auto ma także szereg przydatnych funkcji, takich jak klimatyzacja, radio z odtwarzaczem CD, elektrycznie regulowane szyby i lusterka oraz wspomaganie kierownicy. Często możemy trafić na naprawdę bogate wyposażenie takie jak podgrzewane siedzenia czy skórzana tapicerka.

Stylistyka

Seata Ibiza 6J charakteryzuje się nowoczesną stylistyką z dużymi reflektorami i chromowanymi elementami. Przód samochodu jest dość agresywny i dynamiczny, co sprawia, że auto wygląda młodzieżowo i atrakcyjnie. Boki samochodu są dość proste i płaskie, co dodaje mu elegancji i subtelności. Tył samochodu jest dość klasyczny, z dużymi światłami i chromowanym wykończeniem. Mimo upływu lat auto nadal wygląda świeżo i cieszy oko.

Silniki

Seata Ibiza 6J dostępna jest z szeroką gamą silników benzynowych i diesla, od małych, oszczędnych jednostek po większe, bardziej wydajne silniki. Najmniejszy silnik benzynowy ma pojemność 1,2 litra i generuje moc 75 KM, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu około 11 sekund. Największy silnik benzynowy ma pojemność 2,0 litra i generuje moc 180 KM, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu około 7 sekund. Silniki diesel są nieco mocniejsze i bardziej oszczędne, a najmniejszy silnik diesel ma pojemność 1,4 litra i generuje moc 90 KM. Największy silnik diesel ma pojemność 2,0 litra i generuje moc 143 KM.

Prowadzenie

Ibiza jest samochodem zwrotnym i łatwym w prowadzeniu, co sprawia, że doskonale sprawdza się w mieście. Auto ma nieco twardsze zawieszenie, co pozwala na dobre trzymanie się drogi, ale może być nieco męczące podczas jazdy po nierównościach.  Szczególnie jak wybierzecie wersję FR lub CUPRA wtedy prowadzenie jest wręcz sportowe a elektroniczna szpera pięknie wyciąga z zakrętów.

Awaryjność

Seata Ibiza 6J jest samochodem niezawodnym i nie ma większych problemów z awaryjnością. Wszystkie silniki są solidne i dobrze sprawdzają się w codziennym użytkowaniu, chociaż niektórzy użytkownicy skarżą się na nieco wyższe spalanie w przypadku silników benzynowych. Elementy zawieszenia i układu hamulcowego są solidne i wytrzymałe z w razie awarii części zamienne są tanie i łatwo dostępne.

Podsumowanie

Ogólnie rzecz biorąc, Seata Ibiza 6J to solidny i niezawodny samochód osobowy, który doskonale sprawdzi się jako samochód miejski dla młodych kierowców. Ma przystępną cenę, sportową stylistykę i jest łatwe w prowadzeniu, co sprawia, że jest to atrakcyjny wybór dla wielu kierowców. Mimo to, niektórzy użytkownicy mogą być rozczarowani  przypadku niektórych silników benzynowych oraz twardszym zawieszeniem, które może być nieco męczące podczas jazdy po nierównościach.

Kia Rio III (2011 – 2017)

Kia Rio trzeciej generacji to samochód, który został zaprezentowany w 2011 roku i od tego czasu cieszy się dużym zainteresowaniem na rynku motoryzacyjnym. W odróżnieniu od poprzednika zmieniło się prawie wszystko, ale czy na lepsze?

Funkcjonalność i wnętrze

Jeśli chodzi o, to samochód ten oferował dość duży bagażnik o pojemności od 295 do 1125 litrów, w zależności od wersji nadwozia. W przypadku wersji hatchback pojemność bagażnika wynosiła od 295 do 923 litrów, natomiast w przypadku wersji kombi pojemność ta wynosiła od 923 do 1125 litrów. Wnętrze samochodu było przestronne i komfortowe, a użyte do jego wykończenia materiały były dobrej jakości. Deska rozdzielcza była nowocześnie zaprojektowana i wyposażona w czytelne i estetycznie wyglądające liczniki oraz elektroniczne wyświetlacze.

Stylistyka

Jeśli chodzi o stylistykę, to samochód ten został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami motoryzacyjnymi i cechował się nowoczesnym i sportowym wyglądem. Samochód miał smukłą sylwetkę i dynamicznie zaprojektowaną linię boczną, a jego wygląd dodatkowo podkreślały duże felgi i charakterystyczne przednie światła.

Silniki

Jeśli chodzi o dostępne silniki Kii Rio trzeciej generacji, to samochód ten był oferowany zarówno z silnikami benzynowymi, jak i diesela. Wśród silników benzynowych dostępne były jednostki o pojemności od 1.1 do 1.6 litra i mocy od 75 do 128 KM. Wśród silników dostępny był również silnik wysokoprężny o pojemności 1.1 litra i mocy 75 KM. Silniki te charakteryzowały się dobrymi osiągami oraz niedużym zużyciem paliwa, co czyniło Kie atrakcyjną opcją dla osób poszukujących ekonomicznego samochodu.

Prowadzenie

Jeśli chodzi o prowadzenie, to Rio została zaprojektowana z myślą o komforcie i bezpieczeństwie kierowcy i pasażerów. Samochód charakteryzował się dobrymi właściwościami jezdnymi i przyjemnym układem kierowniczym, a zawieszenie zostało zestrojone tak, aby zapewniać dobry komfort na drodze.

Awaryjność

Jeśli chodzi o awaryjność, to Kia nie była samochodem, który szczególnie podatny był na usterki. Samochód cechowała dobra jakość wykonania i wytrzymałość poszczególnych elementów, dzięki czemu nie wymagał on częstych napraw. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek usterek, Kia Rio trzeciej generacji objęta była 7-letnią gwarancją bez limitu kilometrów, co dodatkowo zwiększało poczucie bezpieczeństwa użytkowników.

Podsumowanie

Kia Rio trzeciej generacji to samochód, który z pewnością znajdzie swoich zwolenników wśród osób poszukujących nowoczesnego i funkcjonalnego samochodu miejskiego. Samochód ten cechuje się przyjemnym w prowadzeniu i dobrze wyposażonym wnętrzem, a także dobrymi osiągami i niedużym zużyciem paliwa. Kia charakteryzuje się również dobrą jakością wykonania i wytrzymałością poszczególnych elementów, co przekłada się na niski poziom awaryjności. Samochód ten może pochwalić się również bogatym wyposażeniem, które obejmuje m.in. systemy bezpieczeństwa i komfortu oraz nowoczesne systemy multimedialne. Wszystko to sprawia, że Rio trzeciej generacji jest atrakcyjną opcją dla osób poszukujących samochodu miejskiego o dobrym stosunku jakości do ceny.

Chevrolet Aveo II (2011 – 2019)

Chevrolet Aveo został zaprezentowany po raz pierwszy w 2002 roku. Był to model klasy b, który został zaprojektowany z myślą o osobach poszukujących ekonomicznego i niedrogiego w utrzymaniu pojazdu.

Funkcjonalność

Jeśli chodzi o funkcjonalność nie można mu wiele zarzucić. Samochód oferował sporo miejsca wewnątrz, co było szczególnie ważne dla osób, które potrzebowały traktować to małe autko jako rodzinne. Wnętrze samochodu było przestronne i komfortowe, a fotele zapewniały dobre trzymanie boczne. W kwestii schowków Chevrolet również nie pozostawiał nic do życzenia. Bagażnik ma pojemność od 290 do 500 litrów, w zależności od wersji nadwozia. W przypadku wersji hatchback pojemność bagażnika wynosiła od 290 do 375 litrów, natomiast w przypadku wersji kombi pojemność ta wynosiła od 500 do 532 litrów.

Wnętrze

Wnętrze jest wykonane z dobrej jakości materiałów, które prezentowały się estetycznie i były trwałe. Tapicerka była wykonana z wytrzymałych tworzyw sztucznych, a fotele były obite skórą lub tkaniną. Deska rozdzielcza i inne elementy wnętrza były również wykonane z tworzyw sztucznych, choć w wersjach topowych znajdowały się tam również elementy ozdobne z aluminium lub innych materiałów. Liczniki Chevroleta Aveo drugiej generacji zostały umieszczone w centralnej części deski rozdzielczej i były dobrze czytelne. Zestaw składał się z prędkościomierza, obrotomierza, zegara oraz wskaźników poziomu paliwa, oleju i płynu chłodniczego. W wersjach topowych dostępny był również wyświetlacz wielofunkcyjny, który umożliwiał wyświetlanie różnego rodzaju informacji, takich jak na przykład aktualna temperatura zewnętrzna czy średnie zużycie paliwa.

Wyposażenie

Jeśli chodzi o wyposażenie, to Chevrolet Aveo drugiej generacji dostępny był w kilku wersjach wyposażenia, w zależności od modelu i konkretnej wersji nadwozia. Wersja podstawowa obejmowała m.in. elektryczne szyby przednie, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne, klimatyzację manualną oraz radioodtwarzacz z odtwarzaczem CD. Wersje wyższe obejmowały m.in. klimatyzację automatyczną, skórzaną tapicerkę, podgrzewane fotele, system audio z Bluetooth i zestawem głośnomówiącym oraz system kontroli ciśnienia w oponach. Wersje topowe obejmowały dodatkowo m.in. panoramiczny dach, elektrycznie regulowane siedzenia, system nawigacji satelitarnej oraz system kamer cofania.

Stylistyka

Jeśli chodzi o stylistykę Aveo drugiej generacji, to samochód prezentował się całkiem atrakcyjnie. Linie nadwozia były nowoczesne i sportowe, a przednia część samochodu była nieco masywniejsza niż tylna. Samochód dostępny był w wielu wariantach kolorystycznych, dzięki czemu każdy mógł wybrać taki, który najlepiej odpowiadał jego gustowi.

Silniki

Jeśli chodzi o silniki, samochód dostępny był zarówno z silnikami benzynowymi, jak i diesel. Wśród silników benzynowych były dostępne jednostki o pojemności od 1.2 do 1.6 litra, które generowały moc od 86 do 115 KM. Wśród silników diesla dostępny był jedynie jeden wariant o pojemności 1.3 litra i mocy 95 KM.

Prowadzenie

Jeśli chodzi o prowadzenie to układ kierowniczy był dobrze wyważony i dobrze reagował na polecenia kierowcy. Samochód był również nieźle wyciszony, dzięki czemu podróżowanie nim było komfortowe. Zawieszenie samochodu jest trochę nijakie ani twarde, ani miękkie przez co ciężko wyrazić o nim swoją opinię.

Awaryjność

Jeśli chodzi o awaryjność to wygląda to całkiem nieźle a psują się głównie pierdoły. Niektórzy użytkownicy skarżyli się jednak na problemy z układem chłodzenia oraz usterki elektryczne. Warto jednak pamiętać, że każdy egzemplarz może mieć swoje wady i zalety, dlatego nie należy oceniać awaryjności samochodu tylko na podstawie kilku przypadków.

Podsumowanie

Chevrolet Aveo II to samochód, który z pewnością znajdzie swoich zwolenników wśród osób poszukujących ekonomicznego i niedrogiego w utrzymaniu pojazdu. Samochód oferował przestronne i komfortowe wnętrze, dobrą funkcjonalność oraz nieduży koszt zakupu i eksploatacji. Wśród słabych stron Chevroleta Aveo drugiej generacji warto wymienić brak wersji z silnikami benzynowymi o większej mocy oraz niektóre usterki, choć nie były one powszechne.

Ford Fiesta MK7 (2008 – 2017)

Ford Fiesta mk7 to samochód osobowy klasy b produkowany przez amerykańską firmę Ford Motor Company od 2008 roku. Model ten został zaprojektowany z myślą o klientach poszukujących zwinnego, zwrotnego i ekonomicznego samochodu miejskiego, który zapewni im wygodę i bezpieczeństwo podczas jazdy.

Historia

Historia modelu Fiesta mk7 sięga lat 70. XX wieku, kiedy to Ford wprowadził na rynek pierwszą generację tego samochodu. Od tego czasu model ten przeszedł kilka modernizacji, a jego siedemnaście generacja (mk7) została wprowadzona do sprzedaży w 2008 roku.

Wnętrze i Funkcjonalność

Fiesta charakteryzuje się funkcjonalnością oraz przemyślanym rozmieszczeniem przestrzeni wewnątrz samochodu. Wnętrze samochodu jest przestronne i komfortowe, a fotele zapewniają dobrą wygodę podczas jazdy. Bagażnik samochodu jest dość pojemny, co pozwala na przewiezienie dużych ilości bagażu lub zakupów. Samochód wyposażony jest w szereg udogodnień, takich jak klimatyzacja, system audio, elektrycznie sterowane szyby czy lusterka oraz wiele innych. W ofercie dostępne są również wersje z dodatkowym wyposażeniem, takie jak np. nawigacja satelitarna, skórzana tapicerka czy system bezkluczykowego otwierania i uruchamiania samochodu. Mk7 jest również wyposażona w szereg systemów bezpieczeństwa, takich jak poduszki powietrzne, kontrola trakcji czy systemy wspomagające parkowanie. Dostępne są również wersje z systemem asystenta pasa ruchu.

Stylistyka

Stylistyka samochodu jest nowoczesna i atrakcyjna, a samochód cechuje się dynamicznym wyglądem zewnętrznym. Fiesta mk7 dostępna jest w wielu wariantach nadwozia, w tym jako hatchback, sedan lub kombi, co pozwala klientom dobrać odpowiedni model do swoich potrzeb.

Silniki

FORD Fiesta VI FL Red Edition 1.0EcoBoost 140KM 5MT WE803JR 02-2015

Ford Fiesta mk7 dostępna jest zarówno z silnikami benzynowymi, jak i dieslowskimi. Do wyboru są jednostki o różnych pojemnościach i mocy, od małych, ekonomicznych silników o pojemności 1.0 litra po mocniejsze jednostki o pojemności 1.6 litra. W ofercie dostępne są również wersje hybrydowe oraz wersje z napędem na wszystkie koła. Silniki benzynowe w Fordzie Fieście mk7 cechują się wysoką wydajnością i niskim zużyciem paliwa. Dostępne są jednostki o mocy od 60 do 140 KM, co pozwala klientom dobrać odpowiedni silnik do swoich potrzeb i preferencji. Silniki benzynowe wyposażone są w system zmiennych faz rozrządu, który pozwala na optymalizację pracy jednostki oraz zmniejszenie emisji spalin.

Silniki diesla w Fordzie Fieście mk7 również charakteryzują się niskim zużyciem paliwa oraz wysoką wydajnością. Dostępne są jednostki o mocy od 75 do 120 KM, a w ofercie znajdują się również wersje z bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz systemem turbodoładowania. Silniki dieslowskie wyposażone są w filtr cząstek stałych, który pozwala na ograniczenie emisji spalin do środowiska.

Prowadzenie

Prowadzenie samochodu jest precyzyjne i zwrotne, co sprawia, że Ford Fiesta mk7 jest dobrym wyborem dla kier owców lubiących aktywny styl jazdy. Samochód świetnie sprawdza się w mieście, gdzie jego zwrotność i niska masa pozwalają na łatwe manewrowanie w ciasnych uliczkach. W trasie samochód zapewnia dobrą stabilność i komfort jazdy, a dobre wyciszenie kabiny pozwala na długie podróże bez zmęczenia.

Awaryjność

Jeśli chodzi o awaryjność Forda Fiesty mk7, to należy pamiętać, że jak w przypadku każdego samochodu, istnieje ryzyko wystąpienia usterek lub awarii. W zależności od modelu samochodu oraz stopnia zużycia i konserwacji poszczególnych elementów, awaryjność Forda Fiesty mk7 może się różnić. Jedną z częstszych usterek tego modelu jest uszkodzenie układu hamulcowego lub sprzęgła, a także awarie układu paliwowego lub elektrycznego. Regularne serwisowanie samochodu oraz stosowanie się do zaleceń producenta dotyczących konserwacji i eksploatacji pojazdu pozwala zminimalizować ryzyko awarii i zwiększyć niezawodność samochodu.

Podsumowanie

Podsumowując, Ford Fiesta mk7 to samochód osobowy klasy b, który został zaprojektowany z myślą o klientach poszukujących zwinnego, zwrotnego i ekonomicznego samochodu miejskiego. Model ten cechuje się funkcjonalnością, przestronnym wnętrzem, nowoczesną stylistyką oraz szerokim wyborem silników. Stylistyka nie jest jego najmocniejszą stroną jednak nie możemy mieć wszystkiego.

Alfa Romeo MiTo (2008 – 2018)

Są auta, które lubimy, są takie, które są praktyczne, są takie które są oszczędne. Lecz są też takie, które są po prostu ładne. W zdecydowanej większości takie są właśnie auta marki Alfa Romeo. Mito nie odbiega od tego standardu.

Alfa Romeo MiTo to małe, sportowe auto produkowane przez włoską markę Alfa Romeo od 2008 roku. Auto zostało zaprojektowane z myślą o młodych kierowcach, którzy szukają nie tylko ładnego, ale również dynamicznego samochodu.

Historia

Historia Alfy Romeo MiTo sięga roku 2005, kiedy to firma zaprezentowała koncepcyjny model o nazwie Alfa Romeo 8C Competizione. Ten samochód był inspirowany wyścigowym modelem 8C z lat 30. i miał stanowić odświeżenie dla marki Alfa Romeo na rynku samochodów sportowych. W roku 2007 zaprezentowano kolejny koncepcyjny model o nazwie Alfa Romeo MiTo, który miał być mniejszym i bardziej przystępnym cenowo odpowiednikiem 8C Competizione. MiTo zostało oficjalnie zaprezentowane w roku 2008 na Salonie Samochodowym w Turynie, a rok później rozpoczęto jego masową produkcję.

Funkcjonalność

Zaletą Alfy Romeo MiTo jest jej niezła funkcjonalność. Auto oferuje sporo miejsca dla pasażerów, szczególnie jeśli chodzi o tylną część nadwozia, gdzie zostało zaprojektowane dodatkowe miejsce na nogi. Bagażnik MiTo o pojemności 260 litrów również nie należy do najmniejszych w swojej klasie, a po złożeniu tylnej kanapy można zwiększyć jego pojemność do 790 litrów. Jednym z atutów Alfy Romeo MiTo jest jej bezpieczeństwo. Auto posiada m.in. szereg systemów bezpieczeństwa aktywnego, takich jak ESP, kontrola trakcji czy systemy wspomagające ruszanie pod górę. MiTo również zostało wyposażone w sześć poduszek powietrznych, co zapewnia dodatkową ochronę podczas wypadku.

Silniki

Alfa Romeo MiTo dostępne jest w kilku wariantach silnikowych, w tym benzynowych i diesel. Najmocniejszym silnikiem benzynowym jest 1.4 Turbo o mocy 170 KM, który pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 220 km/h. Również silniki diesel oferują dobre osiągi, a najmocniejszy z nich, 1.6 JTDM o mocy 120 KM, pozwala na przyspieszenie do setki w czasie ok. 9 sekund. Wszystkie silniki MiTo charakteryzują się dobrą elastycznością i sprawnym przyspieszeniem, co sprawia, że auto jest bardzo radosne w prowadzeniu.

Wnętrze

Wnętrze Alfy Romeo MiTo zostało zaprojektowane w nowoczesnym stylu i oferuje wysoki komfort podróżowania. Kierowca ma do dyspozycji wygodne fotele, a pasażerowie tylnych siedzeń mogą cieszyć się przestronnością dzięki rozstawowi osi na poziomie 2510 mm. W standardzie auto oferuje również system multimedialny z ekranem dotyk. Jednym z minusów Alfy Romeo MiTo jest jej nieco słaba jakość wykonania. Auto posiada kilka elementów plastikowych, które nie prezentują się zbyt estetycznie i mogą być wrażliwe na uszkodzenia. Niektórzy użytkownicy również skarżą się na nieco słaby dźwięk systemu audio oraz brak automatycznej klimatyzacji w standardzie.

Stylistyka

Jedną z mocnych stron Alfy Romeo MiTo jest jej stylistyka. Auto jest nie tylko ładne, ale również bardzo sportowe i dynamiczne, co jest zasługą m.in. nisko położonej linii dachu, przetłoczeń na bokach nadwozia oraz dużych, 17-calowych felg. Wnętrze MiTo również zostało zaprojektowane w sportowym stylu, z wyrazistymi zegarami oraz skórzaną kierownicą i dźwignią zmiany biegów.

Prowadzenie

Prowadzenie Alfy Romeo MiTo jest bardzo przyjemne i zapewnia dużo radości z jazdy. Auto jest zwrotne i dobrze trzyma się drogi, dzięki czemu świetnie sprawdza się na zakrętach. Zawieszenie MiTo jest sztywne i pozwala na precyzyjne prowadzenie, ale jednocześnie nie jest zbyt twarde i nie sprawia problemów podczas jazdy po nierównym asfalcie. Układ kierowniczy jest precyzyjny i pozwala na dobrą kontrolę nad autem, a hamulce są mocne i dają pewność podczas gwałtownego hamowania.

Awaryjność

Jeśli chodzi o trwałość Alfy Romeo MiTo, auto nie należy do najlepszych w swojej klasie. Wiele egzemplarzy tego modelu ma problemy z układem chłodzenia oraz z silnikami benzynowymi, co może skutkować koniecznością wymiany całego silnika lub jego części. Warto również pamiętać o regularnym serwisowaniu auta, ponieważ brak odpowiedniej konserwacji może prowadzić do szybszego zużycia poszczególnych elementów.

Podsumowanie

Alfa Romeo MiTo jeśli chodzi o stylistykę znacząco wyróżnia się na tle konkurencji. Z drugiej strony nie jest zbyt droga. Możliwe, że to przez nie najlepszą jakość wykonania i przeciętną awaryjność. Jeśli głównym wyznacznikiem dobrego auta jest jego wygląd to zdecydowanie jest to samochód dla was. Jeśli nie to zastanowiłbym się czy nie poszukać czegoś innego

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *