RODZINA V-STROM STALE SIĘ POWIĘKSZA.
V-Strom 800. Nowa maszyna to ukłon w stronę osób poszukujących motocykla uniwersalnego, którego silnik zapewni o wiele lepsze osiągi niż jednostki w maszynach klasy „650”, jednocześnie dając gwarancję łatwej do opanowania mocy. Nowe Suzuki nie boi się długich turystycznych wyjazdów, zapewniając wysoki komfort jazdy i precyzję prowadzenia. V-Strom 800 znakomicie sprawdzi się podczas codziennych dojazdów do pracy, ale też można się nim wybrać w daleką podróż (450 km na jednym tankowaniu!).
V-STROM 800 w skrócie:
- motocykl jest napędzany nowym rzędowym, dwucylindrowym silnikiem wyróżniającym się dużym momentem obrotowym w dolnym zakresie obrotów oraz dużą dynamiką w górnym zakresie obrotów;
- silnik z unikalnym systemem wałków wyrównoważających Suzuki Cross Balancer;
- nowa stalowa rama i tylny stelaż;
- nowe zawieszenie zoptymalizowane pod kątem turystycznej jazdy po asfalcie;
- skuteczne hamulce
- kolorowy wyświetlacz w technologii TFT;
- motocykl wyposażono w pakiet elektroniki S.I.R.S.;
- ergonomia dopasowana do wymagań motocykla turystycznego;
ALL ROADS MERGE
Nowy motocykl został zaprojektowany zgodnie z ideą „All Roads Merge”, czyli – w wolnym tłumaczeniu – „Łączy wszystkie drogi”. V-STROM 800 to maszyna segmentu adventure, stworzona jako uniwersalny motocykl na każdą drogę, jednocześnie zapewniając właścicielowi poczucie nieskrępowanej wolności i radości z jazdy. Podczas gdy V-STROM 800DE spisuje się świetnie na żwirze czy szutrach, nowy V-STROM 800 skusi motocyklistów lubiących długie podróże i wybierających trasy asfaltowe (niekoniecznie jednak wyłącznie autostrady). Nowy model znakomicie wykorzystuje zalety nowego dwucylindrowego silnika zaprojektowanego dla potrzeb modelu V-STROM 800. Wysokiej klasy podwozie daje gwarancje łatwego prowadzenia, poczucia doskonałej kontroli nad maszyną oraz komfortu.
Motocykl jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: Pearl Vigor Blue (YKY), NOWOŚĆ – Metallic Mat Steel Green (QVP) i Glass Sparkle Black (YVB). Kosztuje 48 900 zł!